top of page

"Paper Friends" Workshop

Updated: Jun 24, 2023

[English caption below] Throwback "Paper Friends" Workshop

Như thông tin về Workshop "Paper Friends" của chiến dịch "From Trash To Treasure", ngày 21/4 vừa qua Tiny Paws tụi mình đã có một buổi Workshop vô cùng ý nghĩa .


Các bạn nhỏ đã có những giây phút bổ ích ở Tiny Paws, cùng nhau tái chế giấy cũ để tạo nên những chiếc móc khóa xinh xắn, cứng cáp. Các bạn khi đến tham gia đều vui và yêu thích tác phẩm của mình tạo ra. Đó thực sự là niềm hạnh phúc và tự hào của Tiny Paws khi có thể truyền được cảm hứng về tình yêu nghệ thuật và môi trường đến nhiều bạn nhỏ hơn.







Vì thời gian dành cho Workshop có hạn nên tụi mình rất tiếc vì không thể làm thêm nhiều hơn nữa.

Tiny Paws hy vọng Workshop “Paper friends” không chỉ đơn giản giúp các bạn mẹo tái chế giấy mà còn truyền tải được thông điệp về ý thức bảo vệ môi trường và cách hành động đúng đắn cho môi trường của chúng ta.

Chiến dịch “From trash to treasure” đã đánh dấu mốc đầu tiên trên hành trình lâu dài của mình khá thành công, và hứa hẹn sẽ còn nhiều hoạt động thú vị khác đang chờ ở phía trước. Hãy đồng hành cùng Tiny Paws vì hành tinh xanh của chúng ta nhé.



--------- Để chủ động thông tin của lớp học cũng như Workshop, phụ huynh có thể để lại email phía dưới post này, Tiny Paws sẽ gửi thông tin cho phụ huynh sớm nhất có thể ạ.

------------------------------------------------------------------ At Tiny Paws, a meaningful activity has taken place last Sunday and that is “Paper friends” Workshop. Our little friends have had enjoyable moments there.

We have together recycled waste paper and turn it into cute key chains in order to help save the environment. It was fun and helpful at the same time. “Paper friends” Workshop has been quite successful and all our tiny artists have had a lot of fun. Honestly, we really proud and happy when our works can inspire to children love for art and environment.

Almost everyone brought waste paper at home to the workshop as suggested. We have together cut paper, drew and painted to make amazing artworks.

We really hope that “Paper friends” workshop not only helps children recycle paper but also spreads the message of protecting the environment and good behaviors to support that. “From trash to treasure” campaign has successfully marked its first step on the journey ahead and it will promise to bring a lot more interesting activities. Join Tiny Paws in saving our green planet.

--------- To get information about our class and Workshop as soon as possible, please comment your email below.

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page